nu har jeg overvejet i lang tid og komme igang med at spille D&D igen efter et halvt års pause, og har prøvet og melde mig til et par campaigns her inde men forgræves. Så derfor ville jeg lave denne post for at se om der var andre danskere som var friske på en campaign. jeg har spillet D&D 3.5 i mange år on and off, har læst begge bøger af player's handbook, og også kigget i Duegeons master guide. jeg vil dog ikke være DM da jeg ikke føler mig fantasifuld nok til dette, så derfor tænkte jeg med denne campaign af jeg søger en DM og 3-4 spillere, men det skal DM også være med inde over og bestemme hvis jeg finder en. Jeg har tænkt lidt over hvornår det skulle være på ugen, og jeg kan alle dage på ugen på nær fredag og lørdag, og så skal det selvfølgelig helst være om aften. Jeg tænkte også det skulle være hver uge eller hver anden uge. Men alle de tingt jeg har skrevet er jo bare et oplæg til det og alt kan ændre sig, For mit vedkommede vil jeg gerne have det er en 18+ campaign. skriv endelig til mig og sig hvad i synes med venlig hilsen Claus V