Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

[03.04.2024 | 18:30] CCC-HERO-BK-02-02 Flight of the Wyvern (T2, APL8, ca. 2-4h)

1711678732

Edited 1711812960
Wann wird gespielt? Mittwoch - 03.04.2024 - 18.30 Uhr, ca.2-4 Stunden Welches Abenteuer? (Link zum Spiel) CCC-HERO-BK-02-02 Flight of the Wyvern Wie viele Plätze gibt es? 4-5 Voraussetzungen: T2 - Level 5-10 Allgemeine Hinweise: Bei mehr Anmeldungen als Plätzen, entscheiden die Würfel wer spielt. Jede Anmeldung zählt! Hinweise zum Abenteuer Season:  Forgotten Realms Informationen zum Entsprechenden Players Guide der Season After the events at the village of Rymdyl, the villain known as the Black Wyvern was taken into custody to answer for his crimes. Brought to Emrys to stand trial, he has become a true black stain on the family name. Many within the Border Kingdoms want him dead. Some want him to stand trial. Still others want to see his name, title, and property be stripped from him – not to mention exile, if not imprisonment. Dieses Abenteur kann Gewalt, Mord und Totschlag enthalten. Caution : Im Verlauf des Abenteuers kann es zu Character-Toden kommen! (Der Rechtsweg ist ausgeschlossen) Was muss ich beachten? Während des Adventures ist jegliches Meta-Gaming untersagt! dazu zählen zum Beispiel: Out of Character Kampfstrategie ("Was soll ich tun?" - "Mach doch lieber das" - "Ich werd gleich das machen" - ...etc. pp . usw. usf.....) Hinweise über Rules as Written sind erlaubt mit einer konkreten Aussage weshalb -> Im Anschluss entscheidet der Spieler selbst was er alternativ tun möchte. Wie melde ich mich an? Indem du hier mit: <roll20_name> - <character_name> - <race> - <class> <level>  antwortest.  Bitte schreibe dazu, ob du dieses Abenteuer schon einmal mit einem anderen Character gespielt hast. Spieler  (8) Dixer - Sharkac - Hobgoblin - Path of the Totem Warrior Barbarian 8 - none (10) C0ldW0lf - Kaito - Shadar-Kai - Samurai Fighter 9/War Cleric 1 (8) Claudia N. - Brookie van Kuhn - TCL (Tanukin) - Arcane Trickster Rogue 8 (10) Arikatzi020 - Sylriel Sunriver - Aasimar - Hunter Ranger lvl 5, War Cleric lvl 5 - EE (10) Rudi - Pandg No - Word Kobold - Mercy Monk 10 (10) JinxedBear -  Gaia, Oaks Daughter  - Earth Genasi (Duergar) - Knowledge Domain Cleric 1, Circle of the Land Druid 9 - Emerald Enclave Warteliste (5) TimoL - Maren - Centaur - Druid 5 (5) Eklan - Weed - Aasimar - Moon Druid 5 (10)Echo -  Fin Cinderflower  - Ghostwise Halfling - Shepherd Druid 10 - Golden Vault/Emerald Enclave
1711699190

Edited 1711699270
(8) Dixer - Sharkac - Hobgoblin - Path of the Totem Warrior Barbarian 8 - none Ich kenne das Abenteuer nicht.
(10) C0ldW0lf - Kaito - Shadar-Kai - Samurai Fighter 9/War Cleric 1 Kenne es nicht
(10) JinxedBear -  Gamila Desertbreeze  - Lentreon (Centaur) - Path of the Giant Barbarian 10 - Emerald Enclave or (10) JinxedBear -  Gaia, Oaks Daughter  - Earth Genasi (Duergar) - Knowledge Domain Cleric 1, Circle of the Land Druid 9 - Emerald Enclave Kenne das Abenteuer nicht. Charakterwahl ist dir überlassen :) 
(8) Claudia N. - Brookie van Kuhn - TCL (Tanukin) - Arcane Trickster Rogue 8 Ich kenne es nicht, Import kommt später muss noch das Blessing klären 
1711722964

Edited 1711723359
(10) Rudi - Pandg No - Word Kobold - Mercy Monk 10 Abenteuer unbekannt
(5) Eklan - Weed - Aasimar - Moon Druid 5 Kenne das Abenteuer nicht
(10) Arikatzi020 - Sylriel Sunriver - Aasimar - Hunter Ranger lvl 5, War Cleric lvl 5 - EE Kenne das Abenteuer nicht, Dieser Charaqckter hat vorabenteuer spielt
(5) TimoL - Maren - Centaur - Druid 5 Kenne das Abenteuer nicht
(10)Echo -  Fin Cinderflower  - Ghostwise Halfling - Shepherd Druid 10 - Golden Vault/Emerald Enclave