been at this for hours trying to format my sheet.. any recommendations or anything u can see whihc will work <p><B>STAR WARS D6 SHIP SHEET</B></p><br>
<b><label class="sheet-toppad">Ship Name<input class="sheet-right sheet-shorttext" name="attr_shipname" style="width:300px" type="text"></label></b>
<table style="margin-top: -0px ; margin-left: -0px">
<tbody><tr>
<td>
<b><label>Craft<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_craft" style="width:200px" type="text"></label>
</b>
</td><td>
<b><label>Type <input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_type" style="width:150px" type="text"></label>
</b>
</td><td>
<fieldset class="repeating_scale">
<label>Scale<select class ="sheet-select" name="attr_scale_select" value="0" style="width:120px">
<option value="0"> </option>
<option value="1">Starfigher</option>
<option value="2">Space Transort</option>
<option value="2">Capital</option>
</select>
<!--<input type="number" name="attr_CHarpoints" class="sheet-smallnumber" min="1" value="10" style="width:50px"/>-->
<!--<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_move" style="width:50px" type="text">--></label>
</fieldset>
</td><td>
<b><label>Length<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_length" style="width:50px" type="text"></label></b>
</td>
</table><table><td>
<b><label>Skill<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_skill" style="width:250px" type="text"></label></b>
</td>
<td>
<b><label>Crew<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_crew" style="width:50px" type="text"></label></b>
</td>
<td>
<b><label>Gunners<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_gunners" style="width:50px" type="text"></label></b>
</td>
<td>
<b><label>Skeleton<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_skeleton" style="width:50px" type="text"></label></b>
</td>
<td>
</td>
<td>
</tr>
</tbody></table><br>
<table><tr> <td><label><h4>Special Qualities</h4></label>
<!--<div class="sheet-col">-->
<textarea style="width: 200px float:left;" name="attr_Notes" ></textarea>
</td><td><label><h4>Compliments</h4></label>
<textarea style="width: 200px float:left;" name="attr_Notes"></textarea>
</td>
<td></tr></table><table style="float:left;">
<label>Crew Skill</label>
<fieldset class="repeating_pilot">
<button type='roll' class="astext" value='/roll [[(@{PILOT} - 1)d6]] + [[1d6! + @{PILOTpip}]]' >PILOT</button>
<input type="number" name="attr_DEXTERITY" class="sheet-smallnumber" min="1" value="3" style="width:50px"/>D
+<input type="number" name="attr_DEXTERITYpip" class="sheet-smallnumber" min="0" max="2" value="0" style="width:50px"/>
<select class ="sheet-select" name="attr_pilot_select" value="0" style="width:170px">
<option value="1">Star Fighter Piloting</option>
<option value="2">Space Transport Piloting</option>
<option value="3">Capital Ship Piloting</option>
</select>
<button type='roll' class="astext" value='/roll [[(@{GUNNERY} - 1)d6]] + [[1d6! + @{GUNNERYpip}]]' >GUNNERY</button>
<input type="number" name="attr_DEXTERITY" class="sheet-smallnumber" min="1" value="3" style="width:50px"/>D
+<input type="number" name="attr_DEXTERITYpip" class="sheet-smallnumber" min="0" max="2" value="0" style="width:50px"/>
<select class ="sheet-select" name="attr_gunnery_select" value="0" style="width:170px">
<option value="1">Starship Gunnery </option>
<option value="3">Capital Ship Gunnery</option>
</select>
</td>
</fieldset>
</tr></table>
<td>
<table><tr>
<fieldset class="repeating_shields">
<button type='roll' class="astext" value='/roll [[(@{SHIELDS} - 1)d6]] + [[1d6! + @{SHIELDSpip}]]' >SHIELDS</button>
<select class ="sheet-select" name="attr_dexterity_select" value="0" style="width:170px">
<option value="1">Starship Shields</option>
<option value="3">Capital Ship Shields</option>
</select>
<button type='roll' class="astext" value='/roll [[(@{SENSORS} - 1)d6]] + [[1d6! + @{SENSORSpip}]]' >SENSORS</button>
</fieldset>
</td><td><!--<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:200px" type="text">-->
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{ASTRO} - 1)d6]] + [[1d6! + @{ASTROpip}]]' >ASTROGATION</button>
</td><td></tr></table>
<table style="float:left;"><tr><td>
<label>Passengers<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:80px" type="text"></label>
</td><td>
</td><td><label>Cargo Capacity<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:80px" type="text"></label>
</td><td><label>Consumables<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:80px" type="text"></label>
</td><td><label>Cost<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:80px" type="text"></label>
</td><td><label>Hyperdrive Multiplire<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:35px" type="text"></label>
</td><td><label>Hyperdrive Backup<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:35px" type="text"></label>
</td><td><label>Nav Computer<select class ="sheet-select" name="attr_dexterity_select" value="0" style="width:70px">
<option value="1">Yes</option>
<option value="2">No</option>
</select>
</td><td><label>Space<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:55px" type="text"></label>
</td><td><label>Atmosphere<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:75px" type="text"></label>
</td></tr></table>
<table><tr> <td>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{MANEUVERABILITY} - 1)d6]] + [[1d6! + @{MANEUVERABLITYpip}]]' >MANEUVERABILITY</button>
</td></tr><td>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{HULL} - 1)d6]] + [[1d6! + @{HULLpip}]]' >HULL</button>
</td><tr><td>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{SHIELD} - 1)d6]] + [[1d6! + @{SHIELD}]]' >SHIELD</button>
</td><td>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{BACKUPSHIELD} - 1)d6]] + [[1d6! + @{BACKUPSHIELD}]]' >BACKUPSHIELD</button>
</td></tr></table>
<b><label>SENSORS</label>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{PASSIVE} - 1)d6]] + [[1d6! + @{PASSIVE}]]' >PASSIVE</button>
<input type="number" name="attr_DEXTERITY" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>D
<input type="Text" name="attr_DEXTERITYpip" class="sheet-smallnumber" value="0" style="width:50px"/>
<br><br>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{SCAN} - 1)d6]] + [[1d6! + @{SCAN}]]' >SCAN</button>
<input type="number" name="attr_DEXTERITY" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>D
<input type="Text" name="attr_DEXTERITYpip" class="sheet-smallnumber" value="0" style="width:50px"/>
<br><br>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{SEARCH} - 1)d6]] + [[1d6! + @{SEARCH}]]' >SEARCH</button>
<br><br>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{FOCUS} - 1)d6]] + [[1d6! + @{FOCUS}]]' >FOCUS</button>
<br><br>
<b><label>WEAPONS</label></b>
<!--<u><b><label>WEAPON 1</label></u><br><br>-->
<table style="float:left"><tr><td>
<fieldset class="repeating_wpntype">
<label>Type</label>
<select class ="sheet-select" name="attr_wpn_select" value="0" style="width:290px">
<option value="1">Assault Cannons</option>
<option value="2">Light Laser Cannon</option>
<option value="3">Laser Cannon</option>
<option value="4">Heavy Laser Cannon</option>
<option value="5">Double Heavy Laser Cannon</option>
<option value="6">Light Blaster</option>
<option value="7">Triple Blaster</option>
<option value="8">Blaster Cannon</option>
<option value="9">Heavy Blaster Cannon</option>
<option value="10">Light Ion Cannon</option>
<option value="11">Ion Cannon</option>
<option value="12">Heavy Ion Cannon</option>
<option value="13">Concussion Missile Launcher</option>
<option value="14">Proton Torpedo Launcher</option>
<option value="15">Warhead Launcher</option>
<option value="16">Light Tractor Beam</option>
<option value="17">Tractor Beam</option>
<option value="18">Heavy Tarctor Beam</option>
<option value="19">CSW-Laser Cannon</option>
<option value="20">CSW-Heavy Laser Cannon</option>
<option value="21">CSW-Light TurboLaser</option>
<option value="22">CSW-Heavy TurboLaser</option>
<option value="23">CSW-Double TurboLaser</option>
<option value="24">CSW-TurboLaser Battery</option>
<option value="25">CSW-Heavy TurboLaser Battery</option>
<option value="26">CSW-Light Ion Cannon</option>
<option value="27">CSW-Ion Cannon</option>
<option value="28">CSW-Heavy Ion Cannon</option>
<option value="29">CSW-Proton Torpedo Tube</option>
<option value="30">CSW-Concussion Missile Tube</option>
<option value="31">CSW-Light Tractor Beam</option>
<option value="32">CSW-Tractor Beam</option>
<option value="33">CSW-Heavy Tractor Beam</option>
<option value="34">CSW-Gravity Well Projector</option>
</select>
</td><td>
<label>Weapon System</label><select class ="sheet-select" name="attr_WS_select" value="0" style="width:100px">
<option value="1">Turret</option>
<option value="2">Fire-Linked</option>
</select>
<select class ="sheet-select" name="attr_WS1_select" value="0" style="width:100px">
<option value="2">Fire-linked</option>
</select>
</td></tr></fieldset></table>
<br><Br><br>
<!--<table style="float:right"><tr><td>-->
<div style="float:center">
<fieldset class="repeating_amnFA">
<p><label>Amount</label><input type="number" name="attr_quant1" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>
<label>Fire Arc</label>
<select class ="sheet-select" name="attr_FA_select" value="0" style="width:70px">
<option value="2">Front</option>
<option value="2">Rear</option>
<option value="2">Right</option>
<option value="2">Left</option>
</select>
<label>Amount</label><input type="number" name="attr_quant2" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>
<label>Fire Arc</label><select class ="sheet-select" name="attr_fa2_select" value="0" style="width:70px">
</select>
<label>Amount</label><input type="number" name="attr_quant3" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>
<label>Fire Arc</label><select class ="sheet-select" name="attr_fa3" value="0" style="width:70px">
</select>
Amount<input type="number" name="attr_quant4" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>
<label>Fire Arc</label><select class ="sheet-select" name="attr_fa4select" value="0" style="width:70px">
</select></fieldset></div></p><!--</table>-->
<table style="float:left"> <!--Amount<input type="number" name="attr_amn1" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>-->
<th><label>Skill</label><select class ="sheet-select" name="attr_Wpnskill_select" value="0" style="width:170px">
<option value="1">Starship Gunnery</option>
<option value="2">Capital Ship Gunnery</option>
</select></td><td>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{FIREC} - 1)d6]] + [[1d6! + @{FIREC}]]' >FIRE CONTROL</button>
<input type="number" name="attr_fcc1" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>D
+<input type="number" name="attr_fcc1pip" class="sheet-smallnumber" min="0" max="2" value="0" style="width:50px"/>
<!--<input type="Text" name="attr_DEXTERITYpip" class="sheet-smallnumber" value="0" style="width:50px"/>-->
<label>Space Range</label><input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:80px" type="text">
<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_space" style="width:80px" type="text">
<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_space1" style="width:80px" type="text">
</select></td><td>
<!--Amount<input type="number" name="attr_DEXTERITY" class="sheet-smallnumber" min="0" value="3" style="width:50px"/>-->
<!--<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:80px" type="text">--></label>
<label>Atmosphere Range</label><input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_age" style="width:80px" type="text">
<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_ar1" style="width:80px" type="text">
<input class="sheet-smalltext sheet-shorttext" name="attr_ar2" style="width:80px" type="text">
</select></td><td>
<button type='roll' style="float:left;" class="astext" value='/roll [[(@{DAMAGE} - 1)d6]] + [[1d6! + @{DAMAGE}]]' >DAMAGE</button>
<!--<input type="Text" name="attr_DEXTERITYpip" class="sheet-smallnumber" value="0" style="width:50px"/>-->
</fieldset></th></tr></td></table>