Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

[LFP] Dutch speaking people who would like to play some shadowrun

1449605695

Edited 1449605810
Hoi, Als je Europa wilt binnen komen via de nu giftige noordzee, is Europort een voor de hand liggende keus. Gebouwd op de resten van een vernietigde Rotterdam, het biedt direct toegang naar de rest van Europa via een super snelweg, waaronder een directe connectie naar Brussel. Omdat Europort zo centraal ligt, is het van groot belang voor bedrijven om de macht in Europort te bemachtigen. Om dit te doen hebben zij mensen nodig die in de schaduwen werken. Nieuwe spelers gewenst. mocht je interesse hebben, post in &nbsp; <a href="https://app.roll20.net/lfg/listing/36477/shadowrun" rel="nofollow">https://app.roll20.net/lfg/listing/36477/shadowrun</a>... Lucas
Interesse zeker, maar de tijd komt mij helaas niet uit.. Als je wil kan ik mijn Nederlandse D&D groep op Roll20 vragen of iemand daar interesse heeft. Definitely interested, but unfortunately the time isn't a good fit for me. I can ask my Dutch group on Roll20 if they're interested, if you like.
De tijd zal 20.00 op een doordeweekse dag blijven. De dag zelf kan nog veranderen.
Ik ben misschien geinteresseerd. Mijn Nederlands is tamelijk roestig, aangezien ik nu alweer 16 jaar in the Verenigde Staten woon. De tijd is waarschiijnlijk ok, alhoewel dat van de exacte dag afhangt, natuurlijk. Welke editie van Shadowrun heb je in gedachten?
5de editie, aangezien dat de ruleset is die ik het beste ken. Overigens de tijd is wel 8.00PM nederlandse tijd op een doordeweekse dag, dus ga goed na of je dit wel consistent kunt halen.
Lucas G. said: 5de editie, aangezien dat de ruleset is die ik het beste ken. Overigens de tijd is wel 8.00PM nederlandse tijd op een doordeweekse dag, dus ga goed na of je dit wel consistent kunt halen. Da's geen probleem. Is de eerste keer (de 21ste) een "samen karakters maken" sessie?
Heeeel erg geinteresseerd maar ik kan pas vanaf de week na de 22e beginnen met spelen. Zou dat n probleem zijn?
Helaas is de groep gisteren vol gelopen. Ik kan je een PM sturen als er weer ruimte is als je wilt.
Aah jammer. Hou me maar op de hoogte. Ik ben altijd bereid om later in te springen. Ik ben wel compleet nieuw met het Shadowrun systeem, dus is er misschien ergens eens een mogelijkheid dat ik zou kunnen meekijken? (Uiteraard zonder me in het spel te mengen?)
tuurlijk, er is een chargen sessie 17 december om 20.00 en de eerste sessie is dinsdag 22 december om 20.00. PM me met bij welke je aanwezig wilt zijn.