The campaign is played in DUTCH speaking players only If you are interested in this campaign, please send me a PM. Thanks. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Description (Dutch): :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: - Type: Pathfinder, maar met veel homebrew aanpassingen en toevoegingen. - Gezocht: Drie / Vier spelers (excl. de GM(ik)) --- Vereisten aan spelers-----: - 18+ - Mic. en deze durven te gebruiken - Niet alleen aanwezig zijn op de gamesessie maar ook actief op het forum. Ik steek veel tijd in de campagne en ik verwacht dat mijn spelers dat ook doen. Samen maken we het verhaal en houden we het leuk voor iedereen! - Grijze mentaliteit. Mijn wereld is 'grijs', pure good vs evil bestaat niet. Iedereen heeft ook zijn eigen agenda en spelers komen van tijd tot tijd tegenover elkaar te staan. Maak dit nooit persoonlijk en blijf altijd in je rol! - Eerste speelsessie is op een vrijdagavond (20.00-23.30) (daarna in overleg) :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: <ik hou het hier kort omdat het anders wel een erg langdradig verhaal wordt> Verhaal in het kort: The Holy Realm is een campagne dat zich afspeelt in de Forgotten Realms. Het verhaal gaat over the Fellowship of the Purple Staff, een organisatie van idealisten en utopisten van verschillende goedgezinde geloven. Hun missie:een theocratie stichten in het gevaarlijke en onbevangen wood Gultmere Forest. Zowel intern als extern liggen vele gevaren op de loer die de heilig missie van de Fellowship willen dwarsbomen. Het verhaal begint een jaar na het stichten van deze theocratie, genaamd de Holy Realm. Er zijn inmiddels vier dorpen gesticht en men heeft net een bloederige oorlog met de kerk van de Nobele Dieren (Nobanion) achter de rug. Jullie spelen als nieuwe leden van deze Fellowship. Toelichting: De wereld is vier jaar geleden door mij bedacht en is inmiddels flink uitgebreid. Er zijn vele verhaallijnen en diepgangen ontwikkeld. Jullie zullen de tweede groep zijn die synchroon met een andere groep zich in de deze wereld begeven (zij spelen al 3+ jaar in deze wereld). Jullie spelen in deze sandbox game als lid van de Fellowship van the Purple Staff. Wat jullie precies willen doen is aan jullie want deze campagne zit vol met verschillende verhaallijnen en mogelijkheden. Het heeft veel weg van hoe de Elder Scroll games werken. De nadruk ligt zeker niet alleen op de game sessie maar ook op de dingen die zich rondom deze sessie zich manifesteren (bijv. Events op het forum). Rollplay > Combat. Downtime en Kingdom Turns: Deze campagne heeft veel meer weg van Game of Thrones dan van de standaard Dnd/PF campagne. Je kunt namelijk je eigen weg vinden in deze dynamische wereld. Downtime is een belangrijk aspect van deze campagne omdat het idee is dat je meer een organisatie/family speelt dan 1 individueel mannetje. Je krijgt vele mogelijkheden en middelen om je character te ontwikkelen zoals jij het wilt. Een handelaar met een handelaars guilde? Het kan! Een huurlingen leger of je eigen kerk bouwen? Het kan! Kijk op het topic voor meer informatie en als je vragen hebt stel ze gerust!