Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
May your rolls be chill this holiday season!
Create a free account
This post has been closed. You can still view previous posts, but you can't post any new replies.

black screen

im french so my english can be aproximatif  i have a black screen on my pages when i launch the app lot of image and map have bug and i can't see my work help me pls
j'ai le meme soucis que vous je me demande pourquoi.
pareil pour moi et mon groupe depuis 2h environ
I am having the same problem, maybe its for everyone and will be fixed soon J'ai le même problème, peut-être que c'est pour tout le monde et sera corrigé bientôt
Ditto - Black screens for me and can't load new images onto a new sheet.  Bug there.
I don't speak French, but using Google Translate, this is the message I posted earlier, hopefully the translation is understandable: Le service S3 d'Amazon, que Roll20 utilise pour dessiner des images sur vos jeux, connaît actuellement des problèmes. Cela peut provoquer l'apparition temporaire d'images dans vos jeux.
Roll20 Twitter message: &nbsp; <a href="https://twitter.com/roll20app/status/8366419847144" rel="nofollow">https://twitter.com/roll20app/status/8366419847144</a>... French Translation according to Google Translate: &nbsp;Le service S3 d'Amazon est actuellement confronté à des problèmes qui peuvent provoquer des images dans le jeu à apparaître temporairement indisponible. Mises à jour à suivre. Sorry if the translation isn't good.
thank you
1488319079
Gen Kitty
Forum Champion
Amazon's S3 service, that Roll20 uses to serve images to your games, was experiencing issues earlier today. This likely caused the images in your games to appear temporarily unavailable. This issue should now be resolved. If you are still having issues, please start a new thread. -- Translated by Google -- Le service S3 d'Amazon, que Roll20 utilise pour servir des images à vos jeux, rencontrait des problèmes plus tôt aujourd'hui. Cela a probablement provoqué l'apparition temporaire des images dans vos jeux. Ce problème doit maintenant être résolu. Si vous rencontrez toujours des problèmes, veuillez commencer un nouveau fil.