Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Cloudflare is experiencing elevated issues across all platforms. Load times for pages and images may be longer than expected. We are continuing to monitor the situation.

[Qc-Fr] Cherche 2 players pour Tomb of Horrors.

Je cherche pour 2 joueurs pour completez le groupe pour un "Tomb of Terror" (1978) , ( 6-8 session max) Dois savoir jouer la 5ieme et rp. Les joueurs commencent lv 12 et un certain equipement determinez par moi completement random. Doit parler francais , Avoir un micro , avoir un horraire qui match , on joue aux 2 semaines les dimanches 18h00-21h00. Envoyez moi un message priver merci, -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Me reste 1 spot pour Tomb of Horrors !!!!!!!!!!
toujours 1 spot pour tomb of Horrors !!!!!!!!!
Je cherche encore un joueur Fiable , pour des games aux 2 semaines , 18h30-21h30 heure du QUEBEC