Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

Roleplay language exchange

Greetings everyone, I'd like to now if there's someone out there interested in a English-Spanish exchange playing D&D 3.5 or Pathfinder. I'm aware that it could sound like a crazy idea, but... Who knows? Maybe it worths a try. As I'm sure you have already noticed, I'm not an English native speaker, but I'm sure I'll be able to  help you with your Spanish. I have a lot of experience as a DM and some ideas about a one-shot adventure (which I've already tested in Spanish with "great" sucess).  Regards.
Saludos Alantar, Yo participaría encantado en un intercambio así. Nunca he jugado a Pathfinder pero estoy dispuesto a aprender. Tampoco he usado roll20 antes. Ahí avisame si llega más gente para jugar.
1522481598

Edited 1522488099
Hola Phil, Me alegra ver que estás interesado en la idea. He hablado con un par de jugadores más y en principio ellos también se apuntarían, aunque todavía no me han dado una respuesta definitiva. En el peor de los casos podríamos empezar nosotros dos jugando una aventura de una sola sesión y viendo cómo va. Con respecto al sistema, he propuesto Pathfinder o D&D 3.5 porque tengo bastante práctica con ambos (especialmente con el segundo), pero no me importaría probar con otro si los jugadores quisieran. Por último, en cuanto al posible horario, yo suelo tener disponibilidad de 5:00 PM a 8:00 PM (de lunes a viernes) y prácticamente en cualquier momento durante los fines de semana. Mi zona horaria es GMT +2. Saludos.