Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

The Flying Dutchman

Hallo Nederlanders, belgen en andere nederlandstalige lui. heb je interesse om andere nederlandstalige roleplayers en gamers te ontmoeten moet je hier zijn. De Flying Dutchman is een verzamelplaats op Roll20 waar we snel en gemakkelijk andere nederlandstalige mensen kunnen vinden om een groep te beginnen. Dit is alleen een verzamelplaats. hier kun je dus mensen vinden om uit te nodigen in je eigen roll20 groep, of om op locatie af te spreken. hierbij stel ik ook mijn Raidcall Group ter beschikking voor Voice-Chat en het doorsturen van PDF'jes en andere bestanden. (Blue Dash; ID 7582431). Als je jezelf hier aanmeld laat dan ook meteen even weten of je GM bent (of wilt zijn), zodat ik je op deze site GM status kan geven.
Hallo Julian, Leuk- ik heb interesse! In de jaren negentig heb ik D&D 2E gespeeld, voornamelijk als player, soms als DM. Zou op roll20 graag Pathfinder of D&D 4e spelen, in eerste instantie als player om het systeem te leren kennen, maar ik sluit GM-zijn in de toekomst zeker niet uit!