Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
×
Create a free account

problem de superposition

désoler a lavanse pour mon frencais qui est movais... jais un problem avec mes joueur jais un crane volant qui apartien a un de mes joueur et il a laccet de le déplaser et tout mes il ne peux pas le mettre verre lavant et meme si moi jeseille sa ne fonctionne pas jais mi 2 image la premiere montre se que moi je voix et la 2e montre se que lui il voix... il aimerais le mettre sur sa tete en se deplasant commant je peux faire
1630619940
keithcurtis
Forum Champion
Marketplace Creator
API Scripter
Assuming I translated correctly (Google did not do a great job, and my High School French is from High School...) Give him control over the skull token, give it Vision, and right-click to bring it to the front. You should then be able to group it. Donnez-lui le contrôle du jeton crâne, donnez-lui une vision et faites un clic droit pour l'amener au premier plan. Vous devriez alors pouvoir le regrouper.
merci beaucoup sa marcher