Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

Kan ikke skrive eller slå terning i chatten.

Trykker jeg på en Macro, ved der virkede i Søndags, sker der ikke noget. Når man starter sidst spil op, stå der de få ting hvordan du skriver til en og ruller en terning. Men den kommer ikke frem. Så når jeg skriver eller bruger Marco eller skriver en /roll d4 kan jeg se den kaster men der komme ikke noget frem. Men alt chat fra i Søndags stå der endnu En der ved noget, hvad jeg gør. Har prøvet i de andre steder, hvor jeg kun er spiller, der virker det
1639481761
Andreas J.
Forum Champion
Sheet Author
Translator
Det är möjligt att chat-arkivet har blivit korrupterad, om du inte kan få text eller tärningskast alls att synnas in chatten. Det är sannoligt, då chatten verkar fungera normalt i ett annat spel. Är du spelare i spelet, eller spelledare? Kan du fråga andra i spelet att testa om det fungerar för dem? Ifall andra inte heller kan få det att fungera, ha spelledaren att radera chat-arkivet , det löser problemet oftast. Spara en kopia av Chat-arkivet innan den raderas.  This is a likely case of corrupted Chat Archive, if you can't make new rolls or messages appear in the Text Chat. Deleting Chat Archive should solve this(make sure to make backup if you want to keep info from it).