Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
×
Create a free account

[13.04.2024 | 20:00] WBW-DC-TLRMB-03 The Black Lily Contract (T1, ca. 3h)

1712934384

Edited 1713014511
Wann wird gespielt? Samstag - 13.04.2024 - 20:00 - ca. 3 Stunden Welches Abenteuer? WBW-DC-TLRMB-03 The Black Lily Contract You recieved a fancy looking envelope with a handwritten letter that read: " Hey what’s up? The Mwynhad Resort  needs a security team to protect its ship and its offsite trip to  Morlyndu Lagoon. We’ve been having some trouble  ately.  The ship is a catamaran and is called The Thomson Twin and  you will be paid lots of moolah. Meet me at the docks of  Mwynhad. Hang loose, Pud. " Knowing that there is an elite resort in  Mwynhad (a  Feywild Domain of Delight) you followed the directions to a sea cave  and a short boat ride  later, you are magically teleported to the Mwynhad Docks. Wie viele Plätze gibt es? 3-5 Voraussetzungen: T1 (APL 3) Allgemeine Hinweise: Bei mehr Anmeldungen als Plätzen, entscheide ich wer spielt. Jede Anmeldung zählt! Hinweise zum Abenteuer Season:  Forgotten Realms Informationen zum Entsprechenden Players Guide der Season Feywild!! Bitte verlinkt eurer Log gut sichtbar und importiert alle Begleittiere etc. die ihr verwenden wollt. Dieses Abenteuer besteht aus  Roleplay, Encounter(n) und Combat Eine kleine Beschreibung/Hintergrundgeschichte eures Charakters kann eine Rolle spielen, bzw. euch bei der Auswahl zum Vorteil gereichen. Bitte schreibt dazu ob ihr das Abenteuer schon kennt. Was muss ich beachten? Während des Adventures ist jegliches Meta-Gaming untersagt! dazu zählen zum Beispiel: Out of Character Kampfstrategie ("Was soll ich tun?" - "Mach doch lieber das" - "Ich werd gleich das machen" - ...etc. pp . usw. usf.....) Hinweise über Rules as Written sind erlaubt mit einer konkreten Aussage weshalb -> Im Anschluss entscheidet der Spieler selbst was er alternativ tun möchte. Wie melde ich mich an? Indem du hier mit: <roll20_name> - <character_name> - <race> - <class> <level> - <faction>  antwortest UND deinen Charakter ins Spiel importierst! Spieler (3) Madlech -  Francois Seule Bataille  - Variant Human - Battlemaster Fighter 3 - No Darkvision - No Faction (4)Echo -  Flyneon Stargazer  - Ghostwise Halfling - Stars Druid 4 - Keine Darkvision - Emerald Enclave (3) Oliver F. -  Behentor  - Dwarf (Hill) - Cleric (Peace) 3 - Darkvision 60ft. - no faction (3) Wolfskönigin -  Sariel  - Halb-Waldelf - Shepherd Druide 3 - no faction (4) Shialbaz -  Fimbur Eisenbauch  - Zwerg (Mountain) - Barbar Level 4 - Keine Faction Warteliste (2) TimoL -  Jennifer Fortescue  - Aasimar - Fighter 2 - Fortescue - The Shadow Angel Order of Crusading Knights - Darkvision (60ft) (1)Kiri -  Kiri Solaire  - Mountain Dwarf - Ranger 1 - Darkvision60 (4) Flammenklinge – 4e 72 2e 35 Angriffseinheit (    Svarog    ) – Autognom –Battle Master- Kämpfer – 4 –      Dunkelsicht 60ft
(4) Shialbaz - Fimbur Eisenbauch - Zwerg (Mountain) - Barbar Level 4 - Keine Faction Ich kenne das Abenteuer noch nicht. :)
1712934998

Edited 1712936658
(2) TimoL - Jennifer Fortescue - Aasimar - Fighter 2 - Fortescue - The Shadow Angel Order of Crusading Knights - Darkvision (60ft) Kenne das Abenteuer noch nicht
(3) Madlech -  Francois Seule Bataille  - Variant Human - Battlemaster Fighter 3 - No Darkvision - No Faction
(4) Flammenklinge –     Wolke     – Shadar kei- Ranger (4)    Darkvision 90 ft    Oder (4) Flammenklinge – 4e 72 2e 35 Angriffseinheit (   Svarog   ) – Autognom –Battle Master- Kämpfer – 4 –      Dunkelsicht 60ft (Such Dir was aus)  Kenne das Abenteuer nicht.
1712936127

Edited 1712936199
Kiri
Plus
(1)Kiri - Kiri Solaire - Mountain Dwarf - Ranger 1 - Darkvision60 kenne das abenteuer nicht
(4)Echo - Flyneon Stargazer - Ghostwise Halfling - Stars Druid 4 - Keine Darkvision - Emerald Enclave Kenne das Abenteuer noch nicht
(3) Oliver F. -  Behentor  - Dwarf (Hill) - Cleric (Peace) 3 - Darkvision 60ft. - no faction kenne das Abenteuer nicht
(3) Wolfskönigin - Sariel - Halb-Waldelf - Shepherd Druide 3 - no faction Ich kenne das Abenteuer noch nicht und bin D&D-Anfänger. :) - aufgewachsen unter Waldelfen - lebte viele Jahre in der Wildnis