Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

Les répertoires de carte ont disparu,

Les répertoires de carte ont disparu, mes cartes sont ensemble plus de répertoire qui y était encore hier
1720643120

Edited 1720643213
Gauss
Forum Champion
Hi Stephen 7r,  Translating that gave me a different answer than what your thread title states. Could you provide a screenshot of the problem so I can see what is going on?
1720643303
keithcurtis
Forum Champion
Marketplace Creator
API Scripter
Hi Stephen 7r! It sounds like you have turned off Beta Features. This will revert your page menu to the old version, and will not display your pages in folders. This can happen when you delete browser cookies. To restore your folders, just turn that feature back on under your settings tab. Salut Stephen 7r! Il semble que vous ayez désactivé les fonctionnalités bêta. Cela rétablira le menu de vos pages à l'ancienne version et n 'affichera pas vos pages dans des dossiers. Cela peut se produire lorsque vous supprimez les cookies du navigateur. Pour restaurer vos dossiers, réactivez simplement cette fonctionnalité sous l'onglet Paramètres.
Merci Comment puis je rétablir la version béta. Cela doit être cela. J'ai 4 partie en cours, mais je ne trouve pas l'endroit pour réactiver la version béta
Résolu C'était bien l'option béta décoché  Merci 1000 fois