Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
If you opened a D&D 2024 character on July 17 between 2:20 PM ET and 4:40 PM ET, and now see that your character data is missing/blank, please make a copy of your game and perform a rollback. Rollbacks have been enabled for all users during this period.
Create a free account

Wie erstelle ich einen Token, hinter dem ein Infotext und-oder Bild hinterlegt ist?

Einen schönen guten Tag ich habe eine frage, die für euch vermutlich völlig simpel ist, aber ich such mit mir gerade nen wolf! ich möchte auf einer stadtkarte mehrere interessante punkte markieren. diese sollen am liebsten per klick einige informationen und wenns geht auch ein bild preisgeben. wenns mouseover ist...auch gut.  wenn mir einer nen guten tipp geben kann, wäre das mega! vielen dank schon mal vorab!
Hallo SePsypa. Entschuldigen Sie mein Deutsch, ich verwende Google Translator. Ich sehe, dass Sie ein Plus-Konto haben. Hier ist eine Lösung , bei der kein Mod verwendet werden muss.   Hier ein Erklärvideo .
thx for help, bro!