Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

LFG German Pathfinder Newbie - SNG Deutsch Pathfinder Neuling

Hallo Forenleser, mich hat der Pathfindersog erwischt und ich bin mittedrin aber bisher noch nie dabei gewesen. Ich lese alles was ich in die Finger kriege - habe meinen ersten Charakter mit Anleitung eines erfahrenden GMs erstellt und jetzt auch die ersten solo. Nun kann ich es kaum erwarten mehr zu lernen und endlich zu spielen. Ich traue mich nur noch nicht an die englische Version heran, da ich halt wirklich noch ein Neuling bin. Bitte meldet euch zahlreich und motiviert ;-) mfg Steffen Helly fellow Forumreader, i just got vers excited about pathfinder and I am totally interessted in it, but didn't play it once. I read everything i can grab and created my first character with the helf of an experienced GM. This week I created 2 characters myself. Now I can't wait to get into the story and some combats. I just don't feel comfortable with playing in english because I am a total newbie. Please respond motivated, greetings Steffen
Aus lauter Neugierde habe ich die letzten Wochen die Regionen von Varisia in den "Schriften" erkunden und mir meine eigene Heldengeschichte geschrieben. Sie handelt von einer Gruppe von 3 eig. sehr unterschiedlichen Charakteren, welche jedoch durch ihr Schicksal anscheinend aneinander gebunden werden: Ragner - der Shoanti Barbar Vadolaukan - der H.-Ork Waldläufer (siehe mein Profilbild) und Beltin - der Aasimaren Paladin Wenn ihr Lust habt, schreibt mich an und ich schicke euch die Geschichten gerne zu. mfg Steffen In the last weeks is startet to read about Varisia and It's regions so i could write my own story. It begins with a group of 3 very different characters which lifes are bonded by their faith: Ranger - the shoanti barbarian Vadolaukan - the h.-orc ranger and Beltin - the assimar paladin If you are interessted in reading those - just send me a PN. greetings Steffen