Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account
This post has been closed. You can still view previous posts, but you can't post any new replies.

Players Availabilities / Disponibilites des joueurs

1433103817

Edited 1437939172
Hello Post here and tell us when your available. I will keep the list, maybe it will help you schedule sessions. Use Universal Coordinated Time please ! --- Bonjour Laisser vos disponibilité ici, je vais garder la liste, cela vous aidera peut-être à organiser des sessions. Utilisez le temps universel coordonné.
1433195196

Edited 1433281267
Every other Monday in the evening around 7pm UTC, Every 3 weeks on a saturday and sunday, saturday in the evening around 6-7pm UTC and Sunday I can do pretty much anytime if its reasonable. Next proper dates I will be free: 20th, 21st, and 22nd June.
1433197243

Edited 1433281294
Vendredi/Friday or Samedi/saturday 7:00pm UTC (not all) wednesday 7:00pm UTC
Hello ! Dispo le Lundi/Jeudi/Vendredi soir !
Salut Dispo Vendredi Soir et Dimanche sous réserve
anytime !
Thursday, Friday and Sunday Start after 1:00 am UTC
I'm available most days from 3:00 PM UTC to 4:00 PM UTC. Just as a warning, I'm not used to converting time zones, so I might screw up at first.
Say, what if SionoiS creates a Doodle with his possible schedule times and we all say yes or no ?
Jarod said: Say, what if SionoiS creates a Doodle with his possible schedule times and we all say yes or no ? More work for me, no thank you !
So in which Language are we playing now?
Sören S. said: So in which Language are we playing now? Read How To : The Ashland Some play in English some in French.
Dispo : La semaine du 15/06/2015 au 21/06/2015 mais par la suite je serais dispo tous les vendredis soirs sauf empêchement exceptionnelle de ma part.
1434634066

Edited 1434634108
Not Available Wednesdays so far, i'm about good for pretty much any other day so far but that can and will change, i'll update here when it does. In terms of time I prefer to start play anytime between 6pm and 12am UTC
donc, j'annonce, je serai à temps plein à partir de demain après midi
En générale je suis disponible pour le jeu les mercredis et samedis. Monsieur le Cleric.
bonjour, je suis disponible la semaine en journée ou jusque tard le soir (00h00) sinon les week end je ne suis pas la, exceptionnellement je ne serais pas dispo lundi ( c'est mon anniversaire haha =D )
à partir de mercredi jusqu'au week end y'aura des dispo ? :)
moi, tous les soirs à partir de 8h heure française
On t'attend la du coup ! :p
1436739241

Edited 1436739254
non ce soir je pouvais pas, c'est tous les soirs sauf ce soir :p
dispo toutes les après midi (sauf empêchement) de 14h a 22h (UTC+01:00)
Enfin j'habite en France (n'étant pas sur du fuseau horaire)^^"
tout les soir à partir de 21h heure francaise
1438145407

Edited 1438145479
Mes disponibilités : Tous les soirs entre 18h et 8h du matin Heure Française (préférence à partir de minuit) sauf quelques soirs. Weekend : N'importe quelle heure, 1 weekend sur 2 (je ne suis pas dispo le 1 Aout, mais le 2 Aout à partir de 21h/22h heure française) (I can also play in English, not a problem)
Tout le temps lors des périodes de vacances sauf le matin. ( 4h - 12h heure française ) Lors des périodes scolaires, le Week-End, heures variables.
UTC/GMT +1, dispo Quasi tous les soirs, à me prévenir en avance, (je masterise aussi donc ne pas organiser ça sur la même soirée, en général je masterise Lundi/Mardi)
all days sauf dimanche
All days except Monday Wednesday and Friday during August Tous les jours sauf Lundi Mercredi et Vendredi durant août
Tout les jours de la semaine, en soirée. Heure du Québec