Ik ben Patrick, origineel uit Bussum en later Hengelo, maar in recente jaren Columbus, Ohio (in de Verenigde Staten). Aangezien ik Nederlands zo ongeveer eens per jaar spreek is het waarschijnlijk een beetje houterig, maar hopelijk niet te slecht. In het dagelijks leven ben ik een half-gepensioneerde anthropoloog en bibliothekaris, aangezien ik de fibromyalgia ziekte heb, en dat maakt gewone kantoor uren tamelijk lastig. Ik ben in mijn veertiger jaren, dus een tikje ouder dan de meeste rollenspelers. Het karakter dat ik in gedachte heb is Thuribel, een jonge man met tamelijk androgyn uiterlijk, origineel uit Cimbar in Chessentha. Hij is een schermer en artistiek typetje. Aangezien ik niet zeker was wat iedereen van plan was te spelen, heb ik de klassen nog open gehouden, alhoewel ik een aantal ideeen met Kars doorgesproken heb. Het is zo ongeveer zeker dat hij een religieuze spellcaster zal zijn, alhoewel het exacte type nog open staat. Ik verwacht dat hij niet een totale genezer is, maar hij kan wellicht bijdragen op dat front. Wat betrefd wilde magie: ik sta open voor het idee, maar de logische conclusie is dat mijn karakter kan weigeren met je samen te werken als je een gevaar voor de rest van de kolonie vormt. Hij zou hetzelfde reageren betreffende een barbaar die zijn woede uitbarstingen niet kan controleren, of een dief die van de kolonisten steelt.