it was driving me nuts why my sub-100% sum total width would not fit on the sheet without wrapping a part of it. Seems the fieldset cares about the HTML layout on the 'whitespace' between elements of it. For example: <fieldset class="repeating_occsk">
<input type='checkbox' checked='true' style="width:5%;" name='attr_OCCSBL' value='1'>
<button float="left" class="sheet-blank" type='roll' value='!rb 1d100 [[@{OCCT}]] 0 @{OCCSBL} @{OCCSK}' name='roll_SkillCheck'></button>
<input float="left" type="text" style="width:15px; background:#777; color:#fff;" name="attr_OCCSKLV" value=1>
<input float="left" style="width:50%;" class="sheet-skill" type="text" name="attr_OCCSK" value = SkillName>
<input float="left" style="width:10%;" class="sheet-baseinputbox" type="number" name="attr_OCCSKP" value = 0>
<input float="left" style="width:10%;" class="sheet-perinputbox" type="number" name="attr_OCCSKPL" value = 0>
<input disabled="true" type="hidden" type="number" name="attr_min_OCCs" value="@{min_IQ}+@{OCCSKP}+(@{OCCSKPL}*(@{LEVEL}-@{OCCSKLV}))">
<input disabled="true" type="hidden" type="number" name="attr_min_OCCt" value="(((@{min_OCCs} + 98) - abs(@{min_OCCs} - 98) ) / 2)">
<input float="left" style="width:11%;" class="sheet-sdinputbox" type="text" name="attr_OCCT" value="@{min_OCCt}" disabled="true"/>
</fieldset> produces this: While this (the same data just in one long string): <fieldset class="repeating_occsk">
<input type='checkbox' checked='true' style="width:5%;" name='attr_OCCSBL' value='1'><button float="left" class="sheet-blank" type='roll' value='!rb 1d100 [[@{OCCT}]] 0 @{OCCSBL} @{OCCSK}' name='roll_SkillCheck'></button><input float="left" type="text" style="width:15px; background:#777; color:#fff;" name="attr_OCCSKLV" value=1><input float="left" style="width:50%;" class="sheet-skill" type="text" name="attr_OCCSK" value=S killName><input float="left" style="width:10%;" class="sheet-baseinputbox" type="number" name="attr_OCCSKP" value=0><input float="left" style="width:10%;" class="sheet-perinputbox" type="number" name="attr_OCCSKPL" value=0><input disabled="true" type="hidden" type="number" name="attr_min_OCCs" value="@{min_IQ}+@{OCCSKP}+(@{OCCSKPL}*(@{LEVEL}-@{OCCSKLV}))"><input disabled="true" type="hidden" type="number" name="attr_min_OCCt" value="(((@{min_OCCs} + 98) - abs(@{min_OCCs} - 98) ) / 2)"><input float="left" style="width:11%;" class="sheet-sdinputbox" type="text" name="attr_OCCT" value="@{min_OCCt}" disabled="true" />
</fieldset>
Produces this: Putting an entry on a new HTML line adds margin. Shouldn't it not care about returns much like all other HTML elements, or am I confused on it?