Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
×
Create a free account
This post has been closed. You can still view previous posts, but you can't post any new replies.

Capacité de stockage en plus en option pour les pro

Salut, mon compte est abonné en " pro " mais 2000MB ne suffisent pas j'aimerai que soit proposé une option payante pour stocker plus d'images car en plus de celles que j'achéte dans la boutique intégrée au site de roll20 j'en achéte aussi ailleurs et j'aimerai les utiliser, seulement j'en ai tellement que 2000MB/Mo ça ne suffit pas il m'en faudrait beaucoup plus. C'est pas faute de retirer régulièrement ce qui ne sert pas ou plus pour libérer de la place. Je suis un vrai nolife, je joue presque tous les jours plusieurs heures par jour depuis des années... donc j'aimerai avoir un stockage plus important à ma disposition quitte à payer pour cela.  J'écris en français car je comptend rien à l'anglais... et je déplore que le forum ne comporte pas une section en français.
Hi, my account is subscribed in "pro" but 2000MB are not enough I would like to be offered a pay option to store more images because in addition to the ones I buy in the shop integrated to the site of roll20 I Also buy elsewhere and I would like to use them, only I have so much that 2000MB / MB that is not enough it would require much more. It is not for lack of regularly removing what does not serve or more to release space. I am a real nolife, I play almost every day several hours a day for years ... so I would like to have a more important storage at my disposal even to pay for it. I write in French because I do not understand anything in English ... and I regret that the forum does not include a section in French.
1550170697
Stephanie B.
Forum Champion
Sheet Author
With  today's release , you can now upload your own audio to Roll20 and storage limits have been increased for subscribers. I am closing this thread to refund your votes.