&lt;rolltemplate&gt; &lt;div&gt; &lt;h1&gt;{{screen}}&lt;/h1&gt; &lt;p&gt;{{story}}&lt;/p&gt; &lt;!-- &lt;table&gt; &lt;tr&gt;&lt;th&gt;&lt;/th&gt;&lt;/tr&gt; &lt;tr&gt;&lt;td&gt; &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; need to list what margin success looks like for this ability&gt;&gt; &lt;/table&gt; --&gt; &lt;/div&gt; &lt;/rolltemplate&gt; &lt;rolltemplate&gt;&lt;!-- Displays incoming messages from the GM.--&gt; &lt;div&gt; &lt;div&gt;&lt;/div&gt;&lt;p&gt;Incoming Msg&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;&lt;/p&gt; {{#character}} from:&lt;span style="color:LightSkyBlue"&gt;{{character}}&lt;/span&gt; {{/character}} &lt;div&gt;{{msg}}&lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/rolltemplate&gt; &lt;rolltemplae&gt;&lt;!--Sensor messges--&gt; &lt;div&gt;&lt;/div&gt; &lt;/rolltemplae&gt; &lt;div style=" position:relative;"&gt; &lt;b&gt;Display: &lt;/b&gt; Character &lt;input type="checkbox" value="1" name="attr_chardisplay"&gt; Vehicle&lt;input type="checkbox" value="2" name="attr_vehicledisplay"&gt; &lt;div name="header" style="margin-bottom:32px; text-indent:000px; text-align: left; background:rgba(186,31,25,.95); border-radius:13px;"&gt; &lt;img src="<a href="https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/Greater_Coat_of_Arms_of_Joseph_II%2C_Holy_Roman_Emperor.svg/919px-Greater_Coat_of_Arms_of_Joseph_II%2C_Holy_Roman_Emperor.svg.png" rel="nofollow">https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/Greater_Coat_of_Arms_of_Joseph_II%2C_Holy_Roman_Emperor.svg/919px-Greater_Coat_of_Arms_of_Joseph_II%2C_Holy_Roman_Emperor.svg.png</a>" width=50px height=60px style="top: 100%; position:relative; margin-top:4px; margin-left:150px; margin-left:25%; margin-right:20%;"/&gt; &lt;img src="<a href="http://opend6project.org/wp-content/uploads/2015/02/d6logo150.png" rel="nofollow">http://opend6project.org/wp-content/uploads/2015/02/d6logo150.png</a>" width=50px height=60px style="top: 100%; position:relative; margin-top:4px; "/&gt; &lt;img src="<a href="https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/Greater_Coat_of_Arms_of_Joseph_II%2C_Holy_Roman_Emperor.svg/919px-Greater_Coat_of_Arms_of_Joseph_II%2C_Holy_Roman_Emperor.svg.png" rel="nofollow">https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/Greater_Coat_of_Arms_of_Joseph_II%2C_Holy_Roman_Emperor.svg/919px-Greater_Coat_of_Arms_of_Joseph_II%2C_Holy_Roman_Emperor.svg.png</a>" width=50px height=60px style="top: 100%; position:relative; margin-top:4px; margin-left:20%; "/&gt; &lt;p style=""&gt;13 Kingdoms of the Galaxy&lt;/p&gt; &lt;img src="<a href="https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/NGC_4414_%28NASA-med%29.jpg/726px-NGC_4414_%28NASA-med%29.jpg" rel="nofollow">https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/NGC_4414_%28NASA-med%29.jpg/726px-NGC_4414_%28NASA-med%29.jpg</a>"&gt; &lt;/div&gt; &lt;!-- &lt;select name="attr_scope" style="font-size:8pt; width:100px; height:25px; background-color: #77d1c9; text-align:center"&gt; &lt;option value="1" &gt;Character&lt;/option&gt; &lt;option value="2"&gt;Vehicle&lt;/option&gt; &lt;/select&gt; --&gt; &lt;div name="characterinfo"&gt; &lt;div class='sheet-2colrow'&gt; &lt;div class='sheet-col' style="display:inline-block;"&gt; &lt;label&gt;Character Name:&lt;input type="text" name="attr_charactername" style="width:65%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Player Name:&lt;input type="text" name="attr_playername" style="width:70%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Occupation:&lt;input type="text" name="attr_occupation" style="width:75%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;table style="margin-top:-10px; margin-left:-10px;"&gt; &lt;tr&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Gender:&lt;input type="text" name="attr_gender"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Age:&lt;input type="text" name="attr_age"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Height:&lt;input type="text" name="attr_height"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Weight:&lt;input type="text" name="attr_weight"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;/div&gt; &lt;div class='sheet-col'&gt; &lt;label&gt;Physical Description&lt;textarea name="attr_physicaldescription" style="height:155px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="attributes"&gt; &lt;div&gt; &lt;div&gt; &lt;div name="Agility"&gt; &lt;button type='roll' value='**Agility** [[(@{agilitydice} - 1)d6 + 1d6! + @{agilitypip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0}) ]] ' &gt;Agility&lt;/button&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;input type="number" name="attr_agilitydice" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_agilitypip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;button type="roll" value="**@{agilskillname}** [[(@{agilskilldice} - 1)d6 + 1d6! + @{agilskillpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]"&gt;&lt;/button&gt; &lt;input type="text" name="attr_agilskillname"/&gt; &lt;div&gt; &lt;input type="number" name="attr_agilskilldice" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_agilskillpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="Strength"&gt; &lt;button type='roll' value='**Strength** [[(@{strength} - 1)d6 + 1d6! + @{strengthpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]' &gt;Strength&lt;/button&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;input type="number" name="attr_strength" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_strengthpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;button type="roll" value="**@{strskillname}** [[(@{strskilldice} - 1)d6 + 1d6! + @{strskillpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]"&gt;&lt;/button&gt; &lt;input type="text" name="attr_strskillname"/&gt; &lt;div&gt; &lt;input type="number" name="attr_strskilldice" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_strskillpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;div name="Perception"&gt; &lt;button type='roll' value='**Perception** [[(@{perception} - 1)d6 + 1d6! + @{perceptionpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]' &gt;Perception&lt;/button&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;input type="number" name="attr_perception" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_perceptionpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;button type="roll" value="**@{percskillname}** [[ (@{percskilldice} - 1)d6 + 1d6! + @{percskillpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]"&gt;&lt;/button&gt; &lt;input type="text" name="attr_percskillname"/&gt; &lt;div&gt; &lt;input type="number" name="attr_percskilldice" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_percskillpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="Knowledge"&gt; &lt;button type='roll' value='**Knowledge** [[ (@{knowledge} - 1)d6 + 1d6! + @{knowledgepip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]' &gt;Knowledge&lt;/button&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;input type="number" name="attr_knowledge" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_knowledgepip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;button type="roll" value="*@{knowskillname}** [[(@{knowskilldice} - 1)d6 + 1d6! + @{knowskillpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]"&gt;&lt;/button&gt; &lt;input type="text" name="attr_knowskillname"/&gt; &lt;div&gt; &lt;input type="number" name="attr_knowskilldice" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_knowskillpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;div name="Technical"&gt; &lt;button type='roll' value="**Technical** [[(@{technical} - 1)d6 + 1d6! + @{technicalpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]"&gt;Technical&lt;/button&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;input type="number" name="attr_technical" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_technicalpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;button type="roll" value="**@{techskillname}** [[(@{techskilldice} - 1)d6 + 1d6! + @{techskillpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]"&gt;&lt;/button&gt; &lt;input type="text" name="attr_techskillname"/&gt; &lt;div&gt; &lt;input type="number" name="attr_techskilldice" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_techskillpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="Mechanical"&gt; &lt;button type='roll'value="**Mechanical** [[(@{mechanical} - 1)d6 + 1d6! + @{mechanicalpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]" &gt;Mechanical&lt;/button&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;input type="number" name="attr_mechanical" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_mechanicalpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;button type="roll" value="**@{mechskillname}** [[(@{mechskilldice} - 1)d6 + 1d6! + @{mechskillpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]]"&gt;&lt;/button&gt; &lt;input type="text" name="attr_mechskillname"/&gt; &lt;div&gt; &lt;input type="number" name="attr_mechskilldice" min="1" value="3"/&gt;D +&lt;input type="number" name="attr_mechskillpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="characterfeatures"&gt; &lt;div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Advantages:&lt;/label&gt; &lt;textarea name="attr_advantages" style="height:155px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Disadvantages:&lt;/label&gt; &lt;textarea name="attr_disadvantages" style="height:155px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Special Abilities:&lt;/label&gt; &lt;textarea name="attr_specialAbilities" style="height:155px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="characterbasics"&gt; &lt;div class='sheet-3colrow'&gt; &lt;div class='sheet-col'&gt; &lt;label&gt;Funds (D)&lt;input type="number" name="attr_funds" min="0" /&gt;&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Credits&lt;input type="number" name="attr_credits" min="0" style="width: 40%; float: right; padding-bottom: 2px;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Fate Points&lt;input type="number" name="attr_fatePoints" min="0" value="1"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Character Points&lt;input type="number" name="attr_characterPoints" min="0" value="5"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Strength Damage (D)&lt;input type="number" name="attr_strengthDamage"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Move&lt;input type="number" name="attr_move" min="0" value="10"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/div&gt; &lt;div class='sheet-col' &gt; &lt;label style="text-decoration:underline;"&gt;Wound Level&lt;/label&gt; &lt;form &gt; &lt;label&gt;&lt;input type="checkbox" value="1" min="0" max="1" name="attr_stunned"&gt;Stunned&lt;/label&gt; &lt;label&gt;&lt;input type="checkbox" value="1" min="0" max="1" name="attr_wounded"&gt;Wounded&lt;/label&gt; &lt;label&gt;&lt;input type="checkbox" value="1" min="0" max="1" name="attr_sev_wounded"&gt;Severely Wounded&lt;/label&gt; &lt;label&gt;&lt;input type="checkbox" value="1" min="0" max="1" name="attr_incapacitated"&gt;Incapacitated&lt;/label&gt; &lt;label&gt;&lt;input type="checkbox" value="1" min="0" max="1" name="attr_mortal_wounded"&gt;Mortally Wounded&lt;/label&gt; &lt;label&gt;&lt;input type="checkbox" value="1" min="0" max="1" name="attr_dead"&gt;Dead&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Total Stuns to Max&lt;input type="number" name="attr_numbStuns_max" min="[@{strength}]" value="[@{strength}]"/&gt; &lt;/input&gt; &lt;input type="number" name="attr_numbStuns"/&gt; &lt;/input&gt; Unconscious&lt;/label&gt; &lt;/form&gt; &lt;/div&gt; &lt;div class='sheet-col'&gt; &lt;label&gt;Notes&lt;/label&gt; &lt;textarea name="attr_AdditionalNotes" style="height:155px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="ArmorandCyber"&gt; &lt;div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Armor&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Type &lt;textarea type="text" name="attr_Armor"/&gt; &lt;/textarea&gt; Armor Value &lt;input type="number" name="attr_armorvalue" min="0" value="0"/&gt;D+ &lt;input type="number" name="attr_armorvaluepip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;label&gt;Notes&lt;/label&gt; &lt;textarea name="attr_armornotes" type="text"/&gt;&lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;label&gt;Armor Type&lt;textarea type="text" name="attr_addArmor"/&gt; &lt;/textarea&gt;Armor Value &lt;input type="number" name="attr_addarmorvalue" min="0" value="0"/&gt;D+ &lt;input type="number" name="attr_addarmorvaluepip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;label&gt;Notes&lt;/label&gt; &lt;textarea type="text"/&gt; &lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Weapon&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Desc &lt;textarea type="text" name="attr_weapon" /&gt;&lt;/textarea&gt; Damage &lt;input type="number" name="attr_dmg" min="0" value="0"/&gt;D+ &lt;input type="number" name="attr_dmgpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; Range: S/M/L &lt;input type="number" name="attr_rangeS" min="0"/&gt; &lt;input type="number" name="attr_rangeM" min="0"/&gt; &lt;input type="number" name="attr_rangeL" min="0"/&gt; Ammo &lt;input type="number" name="attr_ammo" min="0" value="0"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;label&gt;Desc&lt;textarea type="text" name="attr_addWeapon" /&gt;&lt;/textarea&gt; Damage &lt;input type="number" name="attr_adddmg" min="0" value="0"/&gt;D+ &lt;input type="number" name="attr_adddmgpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; Range: S/M/L &lt;input type="number" name="attr_addrangeS" min="0"/&gt; &lt;input type="number" name="attr_addrangeM" min="0"/&gt; &lt;input type="number" name="attr_addrangeL" min="0"/&gt; Ammo &lt;input type="number" name="attr_addammo" min="0" value="0"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="equipment"&gt; &lt;div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Cybernetics&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Type &lt;textarea type="text" name="attr_CyberType" style="width:200px; height:40px;" /&gt; &lt;/textarea&gt;Notes &lt;textarea type="text" name="attr_cyberNotes" style="width:190px; height:40px;"/&gt; &lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;label&gt;Type &lt;textarea type="text" name="attr_addCyberType" style="width:200px; height:40px;" /&gt; &lt;/textarea&gt;Notes &lt;textarea type="text" name="attr_addcybernotes" style="width:190px; height:40px;"/&gt; &lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Other Equipment&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Type &lt;textarea type="text" name="attr_OtherEquipType" style="width:200px;" /&gt; &lt;/textarea&gt;Notes &lt;textarea type="text" name="attr_OtherEquipNotes" style="width:190px;"/&gt; &lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;label&gt;Type &lt;textarea type="text" name="attr_addOtherEquipType" style="width:120px;" /&gt; &lt;/textarea&gt;Notes &lt;textarea type="text" name="attr_addOtherEquipNotes" style="width:190px;"/&gt; &lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="additionalinfo"&gt; &lt;div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Personality: &lt;textarea name="attr_personality" style="height:100px; width:160px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Objectives: &lt;textarea name="attr_objectives" style="height:100px; width:160px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Native Language: &lt;textarea name="attr_natlanguage" style="height:100px; width:160px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/div&gt; &lt;div&gt; &lt;label&gt;Other Information: &lt;textarea name="attr_otherinfo" style="height:100px; width:160px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="vehicle"&gt; &lt;h1&gt;Vehicle&lt;/h1&gt; &lt;label&gt;Vehicle Name:&lt;input type="text" name="attr_Vehiclename" style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;div class='sheet-2colrow'&gt; &lt;div class='sheet-col' style="display:inline-block;"&gt; &lt;table style="margin-top:-10px; margin-left:-10px;"&gt; &lt;tr&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Type:&lt;select name="attr_VehicleType" style="width:100%;"&gt;&lt;option value="Ground"&gt;Ground&lt;/option&gt;&lt;option value="Space"&gt;Space&lt;/option&gt;&lt;option value="Submersive"&gt;Submersive&lt;/option&gt;&lt;option value="Water Craft"&gt;Water Craft&lt;/option&gt;&lt;option value="Air"&gt;Air&lt;/option&gt;&lt;/select&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Scale:&lt;select name="attr_Scale" style="width:100%;"/&gt;&lt;option value="0"&gt;Personal&lt;/option&gt;&lt;option value="6"&gt;Civilian&lt;/option&gt;&lt;option value="14"&gt;Military Planetary Vehicle&lt;/option&gt;&lt;option value="20"&gt;MASKA Mech Walker&lt;/option&gt;&lt;option value="24"&gt;Space Craft&lt;/optional&gt;&lt;option value="50"&gt;Capital Class&lt;/option&gt;&lt;/select&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;tr&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Length:&lt;input type="text" name="attr_Length" style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Height:&lt;input type="text" name="attr_Height" style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;tr&gt; &lt;td colsapan="2"&gt; &lt;p&gt;&lt;b&gt;Length and height:&lt;/b&gt; In meters.&lt;/p &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;tr&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Tonnage&lt;input type="text" name="attr_Tonnage" style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;sub&gt;Curb vs gross weight.&lt;/sub&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Crew:&lt;input type="text" name="attr_Crew" style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;sub&gt;Skeleton and Full&lt;/sub&gt; &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;tr&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Passengers:&lt;input type="text" name="attr_Passengers" style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;sub&gt;Could be troops as well&lt;/sub&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Cover:&lt;Select type="text" name="attr_Cover" style="width:100%;"/&gt;&lt;option value="None"&gt;None&lt;/option&gt; &lt;option value="Partial"&gt;Partial&lt;/option&gt; &lt;Option value="Full"&gt;Full&lt;/Option&gt;&lt;/select&gt;&lt;/label&gt; &lt;sub&gt;None, Partial or Full&lt;/sub&gt; &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;tr&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Planet Move:&lt;input type="text" name="attr_PlanetMove" style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;sub&gt;Meters&lt;/sub&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Space Move&lt;input type="text" name="attr_SpaceMove" style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;sub&gt;Units of Space (abstract)&lt;/sub&gt; &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;div name="Hull"&gt; &lt;table style="margin-top:-1px; margin-left:-1px; width:100%;"&gt; &lt;tr ="padding-bottom:0px"&gt; &lt;td&gt;&lt;button type='roll' value='**Hull** [[(@{hulldice} - 1)d6 + 1d6! + @{hullpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0}) ]] ' &gt;Hull&lt;/button&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Hull: &lt;input type="text" name="attr_Hull" Style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;td&gt; &lt;label&gt;Armor:&lt;input type="text" name="attr_varmor" Style="width:100%;"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/td&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;td&gt; &lt;input type="number" name="attr_hulldice" min="1" value="1"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;td&gt;D+&lt;/td&gt; &lt;td&gt;&lt;input type="number" name="attr_hullpip" min="0" max="2" value="0"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;/div&gt; &lt;/tr&gt; &lt;tr style="padding-top:0px;"&gt; &lt;td colspan="4" style="vertical-align:top; text-align:center;"&gt;&lt;sub&gt;Combine for hull dice&lt;/sub&gt;&lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="Ray"&gt; &lt;table style="margin-top:-1px; margin-left:-1px; width:100%;"&gt; &lt;tr ="padding-bottom:0px"&gt; &lt;td&gt;&lt;button type='roll' value='**Ray** [[(@{raydice} - 1)d6 + 1d6! + @{raypip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0}) ]] ' &gt;Shielded&lt;/button&gt; &lt;/td&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;td&gt; &lt;input type="number" name="attr_raydice" min="0" value="1"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;td&gt;D+&lt;/td&gt; &lt;td&gt;&lt;input type="number" name="attr_raypip" min="0" max="2" value="0"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;/div&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;/div&gt; &lt;!-- &lt;div name="Kinetic"&gt; &lt;table style="margin-top:-1px; margin-left:-1px; width:100%;"&gt; &lt;tr ="padding-bottom:0px"&gt; &lt;td&gt;&lt;button type='roll' value='**Kinetic** [[(@{kineticdice} - 1)d6 + 1d6! + @{kineticpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0}) ]] ' &gt;Kinetic Shielded&lt;/button&gt; &lt;/td&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;td&gt; &lt;input type="number" name="attr_kineticdice" min="0" value="1"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;td&gt;D+&lt;/td&gt; &lt;td&gt;&lt;input type="number" name="attr_kineticpip" min="0" max="2" value="0"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;/div&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="Passive"&gt; &lt;table style="margin-top:-1px; margin-left:-1px; width:100%;"&gt; &lt;tr ="padding-bottom:0px"&gt; &lt;td&gt; &lt;button type='roll' value='**Passive Sensor** [[(@{passivedice} - 1)d6 + 1d6! + @{passivepip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0}) ]] ' &gt;Passive&lt;/button&gt; &lt;/td&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;td&gt; &lt;input type="number" name="attr_passivedice" min="0" value="1"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;td&gt;D+&lt;/td&gt; &lt;td&gt;&lt;input type="number" name="attr_passivepip" min="0" max="2" value="0"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;/div&gt; &lt;td&gt;&lt;b&gt;Distance:&lt;/b&gt; &lt;input type="text" name="attr_passivedistance" style="width:40%;"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="Scan"&gt; &lt;table style="margin-top:-1px; margin-left:-1px; width:100%;"&gt; &lt;tr ="padding-bottom:0px"&gt; &lt;td&gt; &lt;button type='roll' value='**Scan Sensor** [[(@{scandice} - 1)d6 + 1d6! + @{scanpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0}) ]] ' &gt;Scan&lt;/button&gt; &lt;/td&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;td&gt; &lt;input type="number" name="attr_scandice" min="0" value="1"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;td&gt;D+&lt;/td&gt; &lt;td&gt;&lt;input type="number" name="attr_scanpip" min="0" max="2" value="0"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;/div&gt; &lt;td&gt;&lt;b&gt;Distance:&lt;/b&gt; &lt;input type="text" name="attr_scandistance" style="width:40%;"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;/div&gt; --&gt; &lt;div name="dedicated"&gt; &lt;table style="margin-top:-1px; margin-left:-1px; width:100%;"&gt; &lt;tr ="padding-bottom:0px"&gt; &lt;td&gt; &lt;button type='roll' value='**dedicated Sensor** [[(@{dedicateddice} - 1)d6 + 1d6! + @{dedicatedpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0}) ]] ' &gt;Sensors&lt;/button&gt; &lt;/td&gt; &lt;div style="float:right;"&gt; &lt;td&gt; &lt;input type="number" name="attr_dedicateddice" min="0" value="1"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;td&gt;D+&lt;/td&gt; &lt;td&gt;&lt;input type="number" name="attr_dedicatedpip" min="0" max="2" value="0"/&gt;&lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="vehicleskill"&gt; &lt;table style="margin-top:-1px; margin-left:-1px; width:100%;"&gt; &lt;td colspan="2"&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;button type="roll" value='**@{vehicleskillname}** [[(@{vehicleskilldice} - 1)d6 + 1d6! + @{vehicleskillpip} + ?{Dice Added?|0}d6 -?{Dice subtracted?|0}d6 +?{Pips added?|0} - ?{Pips subtracted?|0})]] '&gt;&lt;/button&gt; &lt;input type="text" name="attr_vehicleSkillname"/&gt; &lt;div&gt; &lt;input type="number" name="attr_vehicleskilldice" min="0" value="0"/&gt; &lt;B&gt;D+&lt;/B&gt; &lt;input type="number" name="attr_vehiclekillpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; &lt;/div&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/td&gt; &lt;/tr&gt; &lt;/table&gt; &lt;/div&gt; &lt;label&gt;Vehicle Weapon&lt;/label&gt; &lt;label&gt;Desc &lt;textarea type="text" name="attr_vweapon" /&gt;&lt;/textarea&gt; Damage &lt;input type="number" name="attr_vdmg" min="0" value="0"/&gt;D+ &lt;input type="number" name="attr_vdmgpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; Range: S/M/L &lt;input type="number" name="attr_vrangeS" min="0"/&gt; &lt;input type="number" name="attr_vrangeM" min="0"/&gt; &lt;input type="number" name="attr_vrangeL" min="0"/&gt; Ammo &lt;input type="number" name="attr_vammo" min="0" value="0"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;fieldset&gt; &lt;label&gt;Desc&lt;textarea type="text" name="attr_vaddWeapon" /&gt;&lt;/textarea&gt; Damage &lt;input type="number" name="attr_vadddmg" min="0" value="0"/&gt;D+ &lt;input type="number" name="attr_vadddmgpip" min="0" max="2" value="0"/&gt; Range: S/M/L &lt;input type="number" name="attr_vaddrangeS" min="0"/&gt; &lt;input type="number" name="attr_vaddrangeM" min="0"/&gt; &lt;input type="number" name="attr_vaddrangeL" min="0"/&gt; Ammo &lt;input type="number" name="attr_vaddammo" min="0" value="0"/&gt;&lt;/label&gt; &lt;/fieldset&gt; &lt;/div&gt; &lt;div class='sheet-col'&gt; &lt;label&gt;Vehicle Description&lt;textarea name="attr_vehicledescription" style="height:400px; padding-top:2px; padding-bottom:2px;"&gt;&lt;/textarea&gt;&lt;/label&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt; &lt;div name="footer" style="text-align: Right;"&gt; &lt;img src="<a href="https://archive.org/download/D6SpaceLogo/D6SpaceLogo.png&quot;/" rel="nofollow">https://archive.org/download/D6SpaceLogo/D6SpaceLogo.png"/</a>&gt; &lt;/div&gt; &lt;/div&gt;