Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences here.
Cookie Preferences
We use Cookies to help personalize and improve Roll20. For more information on our use of non-essential Cookies, visit our Privacy Policy here.
Moved to On-Topic. If I understand correctly you would like to help translate Roll20's English into French? If that is the case then you can email the Devs at <a href="mailto:team@roll20.net" rel="nofollow">team@roll20.net</a> and state that you want to translate for Roll20.
Bonjour, moi aussi j'aimerai aider, j'ai beaucoups de temps libre pour cela que je peu investir dans les traductions car nous avons de nombreux joueurs francophones qui utilisent roll20 mais ils aimeraient bien que roll20 soit disponible en français. Cordialement (skypes : meneleagant)
J'ai eu la réponse par mail de l'équipe de dev. Pour la traduction de l'interface ils sont dessus et n'ont pas demandé particulièrement de l'aide. Pour la doc du wiki ils demandent un coup de main. Pour notre part on est en mode découverte de Roll20. On a pas encore lancé de partie. Serait-il possible à l'occasion que vous nous fassiez une présentation sur une soirée en semaine ou le week end ? Cdt