Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

Share my account to friends

Hello, Already, I want to clarify that my English is very average so I hope to be understandable (thanks Google Translate for your help :3), so I will post the message in English and French, at least some people will understand me x) I am the GM of a group of friends since several months, so I bought a lot of token pack, unfortunately, I will to stop for lack of time. So we wanted to change MJ and see if he could recover my account with the tokens pack, to create their own scenarios without necessarily buying this packs... Here is my question, can we exchange a Roll20 account to alternate the GM within a group of players? Thanks for your time and your answer ! :) --------------------- Bonjour, Déjà, je tiens à préciser que mon anglais est très moyen donc j'espère être compréhensible, je vais donc poster le message en anglais et en français, au moins certaines personnes pourront me comprendre x) Je suis donc le MJ d'un groupe d'ami depuis plusieurs mois, j'ai donc acheté pas mal de pack de token, malheureusement, je vais devoir arrêter durant une certaine période par manque de temps. Nous souhaitions donc changer de MJ et voir s'il pouvait récupérer mon compte avec les tokens pour créer leurs propres scénarios sans forcément racheter les packs... Voila donc ma question, peut-on s'échanger un compte Roll20 pour faire alterner le MJ au sein d'un groupe de joueur ? Merci pour votre temps et votre réponse ! :)
1562854012
keithcurtis
Forum Champion
Marketplace Creator
API Scripter
Although you can promote a player to GM, no other player can access your art library. They can only use items you have already placed on the page. If you want other GMs to have access to the assets, I would suggest placing anything you want to share onto a page. They can then copy and move them around as needed. You can even transmogrify that page into a new game, so long as you are the creator of both games. (I am sure Google translate will do a better job than the three years of French instruction I had 35 years ago.) Bien que vous puissiez promouvoir un joueur auprès de GM, aucun autre joueur ne peut accéder à votre bibliothèque d'art. Ils peuvent uniquement utiliser les éléments que vous avez déjà placés sur la page. Si vous souhaitez que d'autres MJ aient accès aux ressources, je vous suggère de placer tout ce que vous souhaitez partager sur une page. Ils peuvent ensuite les copier et les déplacer au besoin. Vous pouvez même transmogrifier cette page dans un nouveau jeu, à condition que vous soyez le créateur des deux jeux. (Je suis sûr que Google Translate fera un meilleur travail que les trois années d’enseignement du français que j’avais eues il ya 35 ans.)
1562855228

Edited 1562855509
Pat S.
Forum Champion
Sheet Author
Hello Izuchi. Roll20 does not do group accounts due to personal account information such as bank information or credit card information stored in the account. There have been some people who have shared sign in information but it is not recommended. It is akin to passing your credit card around a group of strangers with the hope of not abusing it. Keithcurtis has stated the official and recommended way. Bonjour Izuchi. Roll20 ne crée pas de comptes de groupe en raison d'informations personnelles telles que des informations bancaires ou de carte de crédit stockées dans le compte. Certaines personnes ont partagé des informations de connexion, mais ce n'est pas recommandé. Cela revient à passer votre carte de crédit à un groupe d’étrangers dans l’espoir de ne pas en abuser. Keithcurtis a déclaré la manière officielle et recommandée.