Advertisement Create a free account

Upload - Character Sheet

1568082274
PTBR: Olá, gostaria de saber se há alguém responsável por fazer Upload de fichas para o Roll20 (gitHub). Eu li os tutoriais e não entendi como faz. Se alguém souber - e já fez - poderia me ajudar? Já tenho os arquivos em HTML, CSS, e imgs. Inclusive utilizo em um jogo próprio, e aparentemente está funcionando certinho. Google Translate: Hello, I would like to know if there is anyone responsible for uploading sheet to Roll20 (gitHub). I read the tutorials and didn't understand how it does. If anyone knows - and has done - could help me? I already have the HTML, CSS, and imgs files. I even use it in a game of my own, and apparently it's working fine.
1568096517
keithcurtis
Forum Champion
API Scripter
I believe you must fork the character sheet repository , add your files and submit a pull request . Hopefully someone who has done this can answer any specific questions. Google Translate: Eu acredito que você deve bifurcar o repositório da ficha de personagem , adicionar seus arquivos e enviar uma solicitação de recebimento . Espero que alguém que tenha feito isso possa responder a perguntas específicas.
1568167328
keithcurtis said: I believe you must fork the character sheet repository , add your files and submit a pull request . Hopefully someone who has done this can answer any specific questions. Google Translate: Eu acredito que você deve bifurcar o repositório da ficha de personagem , adicionar seus arquivos e enviar uma solicitação de recebimento . Espero que alguém que tenha feito isso possa responder a perguntas específicas. PTBR Então, essa é uma das dúvidas. Eu preciso clonar "TODA" pasta, inserir a minha e enviar uma solicitação para fazer upload de "TODA" pasta? Quem adiciona ao roll20 é o próprio github com algum script ou alguém o faz manualmente? Google Translate So, this is one of the doubts. Do I need to clone "ALL" folder, insert my character sheet and submit a request to upload "ALL" folder? Who adds to roll20 is github itself with some script or someone does it manually?
1568173673
Vince
Pro
Sheet Author
Pktome said: keithcurtis said: I believe you must fork the character sheet repository , add your files and submit a pull request . Hopefully someone who has done this can answer any specific questions. Google Translate: Eu acredito que você deve bifurcar o repositório da ficha de personagem , adicionar seus arquivos e enviar uma solicitação de recebimento . Espero que alguém que tenha feito isso possa responder a perguntas específicas. PTBR Então, essa é uma das dúvidas. Eu preciso clonar "TODA" pasta, inserir a minha e enviar uma solicitação para fazer upload de "TODA" pasta? Quem adiciona ao roll20 é o próprio github com algum script ou alguém o faz manualmente? Google Translate So, this is one of the doubts. Do I need to clone "ALL" folder, insert my character sheet and submit a request to upload "ALL" folder? Who adds to roll20 is github itself with some script or someone does it manually? I believe you have to clone the entire repository even if you are only working on a single sheet.  I use the " Github Desktop " app to link my local copy to my online github account.  Make my changes locally, then use the desktop app to commit my changes to my online account.  I merge any branches that I want to include into my Master repo and submit a new pull request to roll20's repo when I'm ready.  Only your changes/updates will be committed.