Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .

Aide HTML

Bonjour je tente une création de fiche perso et je sèche devant le pb suivant: Ci joint le texte HTML, j'aimerai qu'après la section répétable, apparaisse une valeur numérique égale à la somme de tous les poids de la section. Est-ce que cela est possible?  <fieldset class="repeating_matos">     nom <input type="text"  name="attr_matos_nom" placeholder="nom de l'item" title="nom de l'item"/>    poid <input type="number" name="attr_matos_poid" value="0"/> </fieldset> Si quelqu'un a une idée je suis preneur. Merci :)
1587816550

Edited 1587816614
Andreas J.
Forum Champion
Sheet Author
Translator
The RepeatingSum example on the wiki show how this can be done. I used the RepeatSum example in my own sheet to create a calculator that summed up money/credit form a repeating section, if you want to look at a sheet that have used it. L'exemple RepeatingSum sur le wiki montre comment cela peut être fait. J'ai utilisé l'exemple de RepeatSum dans ma propre feuille pour créer une calculatrice qui résume l'argent / crédit d'une section répétitive, si vous voulez regarder une feuille qui l'a utilisée.
ok merci je vais me pencher sur la question