Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

L'Âge des Ténèbres : Vampire

Salut, comment pourrais-je utiliser Roll20 pour jouer à "L'Âge des Ténèbres : Vampire" 2ème édition (2003) ? D'avance merci. /////////////////////// Hi, how could i use Roll20 to play "The Dark Ages: Vampire" 2nd edition (2003)? Thanks in advance.
Salut! Après avoir créé une partie, sélectionnes paramètres > paramètres de jeu et choisis un type de feuille de personnage. La feuille "Vampire:Dark Ages" est adaptée à V20 mais doit être compatible avec la version Revised. Mes joueurs et moi venons de sauter le pas, je te le conseille :) Tu pourrais également sélectionner la fiche "Classic World of Darkness". ___ Hello! In your game parameters, choose the "Vampire:Dark Ages" sheet. It's tailored towards V20, you should migrate from Revised :) You could also use the "Classic World of Darkness" sheet.
1588178249

Edited 1588178674
Salut, merci pour l'information. Mais "Classic World of Darkness" ne fonctionnera pas pour faire du "L'Âge des Ténèbres : Vampire" (2ème édition - 2003). Merci quand même.