Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

Anima Character Sheet Template "bug"

Hi I'm using your Beyond fantasy anima character sheet, but I have a problem with the classes as you can see in the picture I can't change the values! I don't know why I'm MJ in the game, and I wrote the name of the class well I don't know what's wrong and why I can't edit these values sorry if my english is not great i'm french
1608161649
Alain H.
Pro
Sheet Author
API Scripter
Gaetan G. said: Hi I'm using your Beyond fantasy anima character sheet, but I have a problem with the classes as you can see in the picture I can't change the values! I don't know why I'm MJ in the game, and I wrote the name of the class well I don't know what's wrong and why I can't edit these values sorry if my english is not great i'm french Du coup, je vais répondre en français ! C'est moi qui ai développé cette fiche d'Anima. Je ne suis pas sûr de voir bien le problème sur l'image, mais j'ai peut-être bien une idée d'où il vient ! Dans les paramètres de la fiche (l'engrenage du menu), tu peux rajouter une classe de personnage et lui attribuer un niveau et ce qu'elle est censé apporter / niveau. Ca permet de paramétrer les archétypes comme on le souhaite, et ainsi mettre les bonus liés à l'archetype calculé automatiquement en ajustant juste le niveau. Si ce n'est pas ça le problème, je te laisse éclaircir tout ça.
Merci beaucoup, en effet c'était ça ! Super fiche en tout cas, merci pour ta rapidité de réponse