EN  Hi everybody, I followed the instruction, and I was able to link 4 tracks from my soundcloud playlist. In fact I prepared a special playlist to add here. But then, i cannot add the others 'cause roll20 does not show me the list, just those 4. How it's possible? I tried using link of the playlist, or the single track, nothing. I tried using #, nothing. I tried to open a new soundcloud profile and uploading new 4 tracks, nothing..  How can I resolve it? I need the full soundtrack I choose for the session. and it's useful to have it here in roll20 instead use a second platform.. IT Ragazzi, chi può aiutarmi? Ho provato a collegare in sezione 'jukebox' la playlist composta per l'occasione. Sono riuscita a farlo per le prima 4 tracce, poi non mi scorre l'elenco più giù. ho provato differenti soluzioni, tipo cercare le tracce con il link della playlist , con link di singola traccia, con # inseriti. niente, non me li trova. Ho provato persino a aprire un secondo profilo di soundcloud e caricare solo 4 tracce epr volta per vedere se mi prendeva queste ultime. invece nulla.  Qualcuno può darmi qualch dritta? é più comodo usare musica internamente che dover aprire altra piattaforma.