Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
×
Create a free account

LFG Finnish players for D&D 5e Mondays 7pm EST

Looking for Finnish-speaking players for D&D 5e. The game will be played in Finnish. Eli, etsin suomenkielisiä pelaajia maanantaisin klo 19:00 toistuviin peleihin. Pelisysteeminä D&D 5e, kommunikaatio skypellä (pelkkä puhe, ei videota). Ilmoittautumisia otetaan vastaan. Ilmoitan tähän jos peli täyttyy tai ilmoitus vanhenee. Tähän mennessä alustavasti ilmoittautuneita pelaajia 3, mielellään kasvattaisin groupin kokoa vielä parilla.
Jos muita pelaajia ei löydy, mä voisin yrittää lyöttäytyä messiin. Ongelmana on vaan mun vuorotyö. jonka ansiosta en pysty joka maanantai pelaamaan klo 19. Jos vuorot ei osu kohdalleen, ehtisin vasta n. klo 20.30-20.45 peliin mukaan. Siksipä mä voin olla "varasijalla" tässä. Ymmärrän hyvin jos aikataulujen sopimattomuuden johdosta en mahdu mukaan. Minkähän tyyppistä peliä olisit pistämässä kasaan? Perinteistä luolakomppausta vaiko jotain muuta?
Tule vaan mukaan, ollaan vasta aloittelemassa ja nyt eka kerta menee tutustumiseen ja hahmojen tekoon. Olen muokannut pelin seikkailun D&D 5e:hen sopivaksi valmiista Pathfinder-moduulista. On jonkun verran luolastoa ja muuta taistelua, mutta juonellisena seikkailuna sisältää myös runsaasti roolipelimahdollisuuksia.
Hei. Jokos tämä peli on alkanut? Kiinnostaisi päästä mukaan vielä jos se on mahdollista.
Tämä peli on alkanut ja grouppi on tällä hetkellä täynnä (GM + 5 pelaajaa). Sorry, mutta ei mahdu enää mukaan, tuo on maksimimäärä pelaajia mitä haluan mukaan, isommassa groupissa alkaa jo tulla hankaluuksia. Kiitoksia kiinnostuksesta. Jos paikka avautuu niin kyselen uudelleen kiinnostusta, mutta ei kannata jäädä odottelemaan, kaikki tuntuvat ainakin neljän ensimmäisen pelikerran jälkeen olevan kiinnostuneita jatkamaan.
Moi. Jos paikkoja vielä avautuu, niin olisin myös kiinnostunut. Tai jos joku tätä lukeva aloittelee uutta kampanjaa tms, niin ottakaa yhteyttä ;)