Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .

Brasileiros interessados em jogar.

Estou com campanha pronta com vaga para 4 jogadores, interessador mandar mensagem ;D
1442567372
Ziechael
Forum Champion
Sheet Author
API Scripter
Oi Alan , eu recomendaria postagem no LFG ( procurando grupo) fórum para encontrar um jogo. Verifique se o perfil é preenchido para informar GM de suas preferências. Há muitos jogos disponíveis para uma variedade de línguas e eu sei que eu já vi uns poucos brasileiras listadas no passado. Por favor note que este foi feito com Traduz Google como eu não sou , obviamente, um alto-falante nativo Português ! Obrigado e feliz de rolamento. Hi Alan, I would recommend posting in the LFG (looking for group) forum to find a game. Ensure your profile is filled out to inform GM's of your preferences. There are many games available for a variety of languages and I know i've seen a few Brazilian ones listed in the past. Please note this was done with google translate as I am obviously not a native Portuguese speaker! Thanks and happy rolling.