Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .

(FR) Lance la mauvaise partie

Bonjour, j'ai 3 parties, mais certaines ne sont plus accessibles. Quand je lance la 1, la 2 ou la 3, ça m'envoie toujours sur la 2. Le lendemain, ça va m'envoyer toujours sur la 3...  J'ai essayé de désactiver tous les scripts, de les effacer, j'ai même effacé une partie que j'avais copiée et ça me lançait quand même sur une partie qui était effacée! Bref, je ne comprends pas et je ne sais plus quoi faire. Si quelqu'un a déjà eu ce problème, merci de m'éclairer.
1557572121
Brian C.
Pro
Marketplace Creator
Compendium Curator
Bonjour, pourriez-vous poster quelques photos pour illustrer davantage le problème? Quelque chose se perd dans la traduction.
It's not a good game
1557575194
Brian C.
Pro
Marketplace Creator
Compendium Curator
Merci, je comprende maintenant. Vous devez suivre la procédure standard pour les erreurs de site. Espérons qu'un membre du personnel de Roll20 pourra vous aider lundi. Bonne chance. To rule out potential issues, please carefully work through all of these steps in our guide to  Solving Technical Issues : Step 1: Make sure to use the right browser Please check if these issues persist when using  both  Chrome  and  Firefox. Step 2: Ensure that there are no extensions/addons interfering with Roll20 Please disable  all  add-ons/extensions. Please follow these instructions to check if any are enabled. Step 3: Clear your cache If none of the above succeeds, please thoroughly work through all of  Step 4 .  (Don't forget the complete Console Log!)