Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
×
Create a free account

Bug sur les cartes pour l'initiative pour Savage World.

Bonjour, Je suis un joueur qui sur 2 parties différentes sur 3 motorisées par Savage World, ne vois pas les cartes qui sont distribuées par le meneur de jeu, je ne vois que le logo d'une image qui ne s'affiche pas et je ne trouve pas de solution ni de différences entre les parties. Avez-vous une idée pour résoudre le bug ? Merci d'avance pour vos réponses. Hello, I am a player who on 2 different games out of 3 powered by Savage World, do not see the cards that are dealt by the game manager, I only see the logo of an image that is not displayed and I does not find a solution or differences between the parties. Do you have any idea to fix the bug? Thank you in advance for your answers.
Probably part of the usual questions that get asked... What browser are you using, and on what type of device (desktop, laptop, PC or Mac, tablet, phone)?
Bonjour j'utilise un Pc Gamer sous win10 ainsi que Chrome. Hello I use a PC Gamer under win10 as well as Chrome.