Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
×
Create a free account
This post has been closed. You can still view previous posts, but you can't post any new replies.

Please add " windows phone " to name Roll20 for iPad and Android

Hello i use a windows phone nokia/microsoft lumia and i want you add this smatphone OS in title
1426418717
Carl T
Sheet Author
I use Windows too, but this is a forum for tablet apps and not phone apps. So properly, I'd love to see a Windows OS app for Roll20 some day.
Carl T. said: I use Windows too, but this is a forum for tablet apps and not phone apps. So properly, I'd love to see a Windows OS app for Roll20 some day. Uh.....
Ca fonctionne trés bien avec un smartphone lummia nokia/microsoft faut juste prendre un modéle 1024 mo ram et grand écran sinon c'est pas terrible, il faut avoir sur l'ecran asser de place pour afficher un minimum et asser de mémoire vive libre pour épauler le processeur que on évitera de prendre entrée de gamme. Bon j'avoue sur tablette c'est mieux et avec mon ordinateur portable c'est encore mieux... mais qand même avoir un terminal dans la poche apte à afficher roll 20 c'est bien !
I agree. A regular computer will usually perform better than a tablet. But a tablet is a nice convenience to have. As far as Microsoft store goes, it just isn't very popular. Yesterday I was using Roll20 in a physical game to do my rolls(5d8 x 4 each round). Je suis d'accord. Un ordinateur ordinaire sera généralement de meilleurs résultats que d'une tablette . Mais une tablette est bien pratique d'avoir . En ce qui concerne Microsoft magasin va , ce est juste pas très populaire . Hier, je étais à l'aide Roll20 dans un jeu physique pour faire mes rouleaux ( 5d8 x 4 chaque tour ) .