Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account
This post has been closed. You can still view previous posts, but you can't post any new replies.

Session am Mittwoch, 29. November - DDEX 1-4 Dues for the Dead Anmeldethread

1511465196

Edited 1511990585
Wann wird gespielt? Am Mittwoch, 29. November von 18:00 bis ca. 23:00 Welches Adventure wird gespielt? DDEX1-4 Dues for the Dead Wie viele Plätze gibt es insgesamt? 5 Bevorzugt Leute, die das Abenteuer noch nicht gespielt haben. Voraussetzungen? AL Charakter Level 1-4 (optimiert für Level 2) Wie melde ich mich an? Indem du hier mit: <roll20_name> - <character_name> - <race> - <class> <level> - <faction> antwortest. Anmeldungen: -Steven.B - Neraco - Kenku - Rouge 1 - Zhentarim -Biggti - Darrion Starg - Variant Human - Fighter 1- The Harpers -Andre O. Dave - Mountain Dwarf - Ranger 1 - / -Nemo - Spark Othersson - Fire Genasi - Ranger 2 - Emerald Enclave -Geran - Jelzin - Variant Human - Druid 1 - Emerald Enclave Warteliste: -Yoda - Klonko - Kobold - Fighter 2 - Zhentarim
1511465814

Edited 1511466069
Steven.B - Neraco - Kenku - Rouge 1- Zhentarim
Biggti - Darrion Starg - Variant Human - Fighter 1- The Harpers
Andre O. Dave - Mountain Dwarf - Ranger 1 - /
Nemo - Spark Othersson - Fire Genasi - Ranger 2 - Emerald Enclave
1511638666

Edited 1511920458
Kämpfe zurzeit etwas mit meinem Wlan. Zurzeit läuft es wieder aber falls es abschmiert versuche ich noch mich zeitig zu melden. Bleikopf - Maximilian - Variant Tiefling - Paladin 1 - Gauntlet Sobald ich die Zeit dazu finde importier ich den Char. EDIT: Techniker war bereits da, hat jedoch nichts helfen können. Ich gebe meine Stelle wieder auf da sich mein non-existentes Internet voraussichtlich nicht rechtzeitig wiederherstellen wird.
Geran - Jelzin - Variant Human - Druid 1 - Emerald Enclave
Yoda - Klonko - Kobold - Fighter 2 - Zhentarim Hab es schon gespielt, daher Ersatz.
450XP 47,2gp 10DT 1Renown Favor of the Welcomers. You helped a small group of Welcomers escape from the Catacombs without informing Doomguide Glandon. So long as you have this favor, all future Charisma (Deception, Intimidation, or Persuasion) checks made against members of the Welcomers faithful are made with advantage.