Roll20 uses cookies to improve your experience on our site. Cookies enable you to enjoy certain features, social sharing functionality, and tailor message and display ads to your interests on our site and others. They also help us understand how our site is being used. By continuing to use our site, you consent to our use of cookies. Update your cookie preferences .
Create a free account

Ajuda com criação de ficha de personagem editável

Ola estou a procura de alguém que consiga me ajuda na criação de uma ficha de personagem editável em PDF, estou tentando e não tenho conhecimento necessário para fazer! Te um esboço de como preciso que ela seja, alguém pode entrar em contato comigo pra me ajudar, grato desde já!  Whatsapp (62)99494-2363 julio
1606812761
vÍnce
Pro
Sheet Author
Júlio César de Moraes Q. said: Ola estou a procura de alguém que consiga me ajuda na criação de uma ficha de personagem editável em PDF, estou tentando e não tenho conhecimento necessário para fazer! Te um esboço de como preciso que ela seja, alguém pode entrar em contato comigo pra me ajudar, grato desde já!  Whatsapp (62)99494-2363 julio Hi Julio, you might try posting to  Sheet Request Thread, Consolidated, mk II   Be sure to check the top of the post here: ( Requests for character sheets to be added to Roll20 ) for helpful advice on making a sheet request and to see if a sheet has already been requested. Hope this helps. OP Translated w/google: Hello, I'm looking for someone who can help me in creating an editable character sheet in PDF, I'm trying and I don't have the necessary knowledge to do it! Give you an outline of how I need it to be, someone can contact me to help me, thank you in advance! Whatsapp (62) 99494-2363 julio
Muito obrigado por responder Vinci! Como estou fazendo um jogo novo baseado em regras do D&D5e e ainda esta em desenvolvimento, eu precisaria de permissão de alguém pra isso? Sendo que ate mesmo fiz diversas modificações e adaptações para se encaixar no que estou criando, caso não, eu preciso reconhecer firma, registrar propriedade intelectual ou algo assim?... Não entendi bem, pode me dar mais algumas orientações? Thank you very much for answering Vinci! As I am making a new game based on D&D5e rules and it is still in development, would I need someone's permission to do this? Since I have even made several modifications and adaptations to fit what I am creating, if not, do I need to recognize a firm, register intellectual property or something?... I didn't understand you well, can you give me some more guidance?